-
HET KONTAKT – WEST BETUWE, 27 Augustus – Bewoners van de Weverstraat in Ophemert ondervinden al geruime tijd enorme parkeeroverlast van het rijdend materieel en auto’s van een plaatselijk grondverzetbedrijf. Ze doen hun beklag in een brief aan het college
-
De gemeente West Betuwe wil een verkeersveilige ‘gastvrije dijk’ waar de fietser ‘hoofdgebruiker is en de auto te gast’. Het asfalt moet zo smal mogelijk blijven. Hoe dit uitgewerkt wordt, is onduidelijk. Wij willen als bewoners een belangrijke stem hebben
-
De gemeente West Betuwe wilde langs de dijk in Ophemert een aantal woningen realiseren: woningbouwproject Slingerbos. Lange tijd heeft dit project in de wacht gestaan vanwege de dijkversterkingplannen van Waterschap Rivierenland. Er is nu vooruitgang geboekt, en de gemeente wil


