mcovdv | een grafisch oog voor detail

mcovdv met oog voor detail

mcovdv | met oog voor detail

Weverstraat 4
4061 AP OPHEMERT
tel. 06-51 28 09 41

van concept tot realisatie – grafische visuele communicatie projecten
huisstijl – webdesign – grafisch advies – logo’s – inkoop drukwerk – grafisch concept – vormgeving – grafisch projectbegeleiding – opmaak – restylen – content-management – contentbeheer – campagnes – low budget drukwerk – directmail – folders – kwaliteit

Voor meer informatie: www.mcovdv.nlmailme@mcovdv.nl


2 years ago

mcovdv

Advertentie's: weet vooral de lezer te vangen door goed gebruik te maken van de verhouding tussen beeld en tekst. ...

View on Facebook

3 years ago

mcovdv

Dagelijks worden we geconfronteerd met enorme hoeveelheden reclameboodschappen. Dit gebeurt via kranten, televisie, radio, online en nog vele andere kanalen. Om ervoor te zorgen dat je advertentie opvalt tussen al die concurrenten en tussen de content waar je advertentie komt te staan, zorgt mcovdv dat uw advertentie eruit springt.

Zorg dat de boodschap die je wilt verkondigen duidelijk is. Denk goed na over hetgeen je wilt bereiken bij je doelgroep. Wil je ze simpelweg op de hoogte stellen van bijvoorbeeld een aanstaande koopzondag, zorg er dan voor dat dit duidelijk wordt gecommuniceerd. Wil je graag een actie promoten, zorg er dan voor dat enerzijds de actie duidelijk in beeld wordt gebracht en er anderzijds duidelijk is hoe men gebruik kan maken van de actie.

Denk dus goed na over de vraag: wie en wat wil je bereiken met je advertentie? Van jouw teksten en beelden maakt mcovdv een sprekende advertentie.
...

View on Facebook

3 years ago

mcovdv

In de hektiek vergeten ? Eindejaars kaart

Het is een goede gewoonte; er aan het eind van het jaar even bij stil te staan dat je de samenwerking met een bestaande relatie, of met nieuwe relatie's opgestarte projecten als zeer motiverend hebt ervaren. Dit i.c.m. met een unieke persoonlijke boodschap maakt het tot een mooi gebaar.

Maar wat als dat grote aantallen zijn? of wat als het kleine aantallen zijn maar u wilt dit wel digitaal doen? Een goede oplossing kan dan de e-card zijn. Met maar een paar kleine handelingen voor uzelf kunt u die attentie 'vanavond al' bij uw contacten in de mailbox hebben staan. Met advies over wanneer het het beste is de e-cards te versturen zodat hij gelezen wordt, en kennis van zaken belandt hij niet tussen de reklame, of erger in de spam-box. Zo komt hij altijd bij uw contact op het juiste moment. Voor meer informatie mailme@mcovdv.nl
...

View on Facebook

3 years ago

mcovdv

De verpakking van hondenvoer is veel meer dan een beschermende zak. Een goede verpakking vertelt heel wat over het product. Naast deze informatieve functie heeft een verpakking ook nog een tweede, minstens even belangrijke functie: het visuele. Een verpakking zorgt voor een eerste indruk bij een (potentiële) klant.

Maar wat is nou het belang van een goede verpakking? Terwijl de ene consument nauwelijks aandacht besteedt aan een verpakking, laten heel wat klanten zich (on)bewust (ver)leiden door de verpakking (uitzicht, kleuren, slogan ...). Dit laatste is vooral het geval wanneer je een bepaalde soort producten voor het eerst koopt.

Let maar eens op; normaal koop je steeds dezelfde merken. Maar wat als je nu plots moet kiezen uit een (breed) gamma 'dezelfde' producten. Heel wat klanten besteden dan meestal niet al te veel tijd bij het kiezen van het (vervangende) product. Het is dus van het grootste belang dat je product, dmv de verpakking, de aandacht trekt! Op dat moment moet het product zichzelf verkopen!

Met een verpakking kan én moet een producent zich dus differentiëren van andere merken die soortgelijke producten aanbieden. mcovdv kan u helpen bij het visueel maken van uw boodschap zodat uw product zichzelf verkoopt!
...

View on Facebook

3 years ago

mcovdv

Elk bedrijf werkt tegenwoordig met data. En helaas soms vooral nog met veel versnipperde data. Maar wil je tegenwoordig met je online e-commerce systemen scoren, dan zal al die data, uit de verschillende documenten (of systemen), bij elkaar moeten komen in één scherm. Zo zal de bezoeker in één oogopslag alle belangrijke informatie van jouw product zien. Verzorg dit voor elk product op dezelfde manier en je bezoeker kan dan heel makkelijk vergelijken of beslissen welk product hij/zij nodig heeft en zo bij jouw tot een positieve actie overgaan.

mcovdv heeft veel ervaring met het bij elkaar brengen, en ordenen van versnipperde data tot csv-import bestanden. Voor een grote e-commerce oplossing weer nieuwe producten geimporteerd d.m.v. een csv-import.
...

View on Facebook

3 years ago

mcovdv

Met een 'praatmodel' in de hand krijg je meer informatie om tot 'de juiste' uitvoering te komen. Iets meer de visualisatie van de 'Supply Chain Integrity' oftewel van 'boerderij tot eindproduct' ...

View on Facebook

mcovdv met oog voor detail

Reacties zijn gesloten.